هتل های شانگهای چین
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک یکی از از هتل های 5 ستاره چین می باشد. این هتل در شهر شانگهای واقع شده و دارای 362 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس مجهز، صرافی و فرودشگاه های متنوع برای دسترسی میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

از دیگر امکانات و خدمات هتل برای میهمانان تور چین می توان از گاوصندوق، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم  ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.


هتل رادیسون بلو شانگهای

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر دیدنی شانگهای واقع شده است. این هتل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در این هتل علاوه بر امکانات معمول هتل ها امکانات ویژه ای برای میهمانانتور چین در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به خدمات نگهداری از اطفال اشاره داشت. همچنین در این هتل یک صرافی و نیز یک سالن کنفرانس کاملا مجهز برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل رادیسون بلو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، آسانسور، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جسله و ضیافت، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین نام برد.
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور چین




:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای چین,بهترین هتل های شانگهای چین,معرفی هتل های شانگهای چین,هتل های خوب شانگهای چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: